Galerija

Draga, u poslednje vreme nešto si premalo eterična

Slusam po ZAIR-u cesto ima priloga o 3D televiziji. Ovde gde ja zivim sve je veci broj prodavnica sa izlozenim modelima i naocarima za demonstraciju 3D vizije potencijalnim kupcima. Da, ali sta je sledeci korak, pitam se ja. Evo jedne mogucnosti.

Pre neki dan malo sam prisluskivao neki razgovor za susednim stolom u restoranu, malo prisluskivao, a malo se i ubacivao, malo da obogatim pricu. Evo kako ona ide. Sede muz i zena za stolom, caskaju o svemu i svacem i odjednom pocese da se hvale kako su bas skoro kupili novi model LED televizora od 47 inca pa razmenjuju impresije. Televizor ima zemaljsku digitalnu televiziju, visoku definiciju slike, internet prikljucak, multimedia reader za SD/CF i USB kljuc kartice i gomilu nekog lokalnog multimedijalnog softvera za citanje novina, knjiga audio i video sadrzaja.

Pazite se holografskog televizora da vam muž ne pobegne

Pazite se holografskog televizora da vam muž ne pobegne

„Dragi, kako je divno gledati tako veliki ekran, pa High Definition, vidim sve dlacice u brkovima glumaca“,

„Da draga, High Definition je dobar, ali nekako boje nisu dobre, izgledaju mi kao sa nasih amaterskih kamera sa nasih godisnjih odmora“.

„Jeste dragi, a tek da ti kazem kako mi je lepo da citam novine preko naseg novog multimedijalnog centra“

„Da draga, ali nekako su slova sitna, nisu dobar font stavili, moram na metar od ekrana da pridjem da nesto procitam, a i bluetooth tastatura ne hvata bas uvek“.

„Zaista dragi, a jos sam htela da ti kazem kako se hvalim svim koleginicama kako vise ne moram da snimam na kasete ili diskove, samo izvadim iz fijoke sa carapama USB kljuc, ubacim u leziste i CAK, evo novog filma“.

„Eh draga, previse si fizicki nastrojena, kakav USB kljuc, ma to je stara prica. Ja sam bas pre neki dan uzeo fotografije sa naseg zadnjeg skijanja, ubacio u Google Picasa, dodao par efekata, zatim pustio slike u Internet oblak i sada skidam iz etera nas album svaki put kad mi treba. Draga, u tome je buducnost, nisi mi nesto etericna u poslednje vreme“.

Onda nakon krace pauze, zakljucise kako su dobro uradili sto jos nisu kupili 3D televizor jer je malo programa sa takvim sadrzajem da treba malo i pricekati. Kazu, 3D cak nije ni fora trebaju te dosadne naocare, ceka se sledeci korak holografska televizija. i onda razgovor se nastavi ovako:

„Znas sad kad smo presli sa katodnog na LED televizor, koji je debeo svega 2 inca, citavo ono postolje za televizor je postalo prazno, ali ne treba jos da ga se resimo, jer kad bude bio holografski, opet ce trebati toliko prostora, jer ce to biti prava 3D projekcija bez naocara“.

„Da dragi, ali mozda jos bolje da nam slika izadje direktno iz lustera na sred sobe“, tako mesto u regalu mozemo da napunimo nekim drugim stvarima, bas ne znam gde da smestim svoje nove kosulje.“

„U pravu si draga, samo tada vise necemo morati da govorimo deci, skloni mi se ispred televizora, zaklanjas mi pogled, vec, izadji mi iz televizora, prestani da se rves sa dinosaurisima iz dokumentarnog programa“.

„I jos nesto, draga, kada bolje razmislim, ta holografska televizija moze i korak dalje da ide. Na primer ja ukljucim sliku samog sebe kako sedi uvece kraj tebe i zakacim sliku na kompjuterski simulator koji ce mene da emulira. Za to i ne treba neki poseban program, dovoljno je da kaze 3 puta“da“ i jednom“ne“ ciklicno i kada cuje da se govori o parama uvek da kaze ne, a za to vreme moje fizicko ja se nalazi na nekom drugom mestu sa nekim drugim fizickim osobama“

Nakon kraceg tajca, zena ce na kraju odgovoriti:

„Pa dragi, ne znam bas, …  ti holografksi televizori, nije to bas tako dobra ideja, preskupi su, mislim da cemo ostati na 3D televizorima do daljnjeg“.

Ako želite da odslušate:
[audio https://dl.dropbox.com/u/132136373/zair/Zair%20538.mp3]

One comment on “Draga, u poslednje vreme nešto si premalo eterična

  1. Povratni ping: Tvoj televizor laže | Markus Maki

Zatvoreno za komentare.