Galerija

Moje nebitne estetske preferencije

Evo linkova na JuTjubu, pa koliko traju…
Ako vam se sviđa, svidelo vam se, ako ne, onda nije.
Estetika je jako zanimljiva jer iako je na kraju krajeva uvek subjektivna, nije haotična. Ipak neprestano prolazi kroz faze stvaranja novih kanona, koji će već sutradan biti zamenjeni. Estetika je kontrolisano rušenje.
Malo odmora između dva etička priloga …

Moj izbor muzike nema veze sa ideološkim pozicijama autora, sa kojima se, verovatno, u velikom broju slučajeva ne slažem. Niti mi je bitno ko je koju muziku preuzeo da predstavi svoj kulturni milje. Jer umetnici su, uglavnom, …, blago da kažem problematični ljudi. Zato, jednostavno, kad je nešto dobro, ja to stavim. Kad bih pratio šta misle autori, verovatno bih prestao da slušam muziku.

Predrag Gojković – Ruže su uvele

Predrag Gojkovic – Sonja

Placido Domingo – arija Una furtiva lagrima

Edda Moser – arija Königin der Nacht

Dmitri Hvorostovsky – arija Largo al factotum

Đuza Stojiljković – Još jedan prođe dan

Lena Kovačević – Tišina

Miloš Jović – Reci mi šta je ljubav

Bisera Veletanlić – Milo moje

Laurie Anderson – Superman

Hladno Pivo – Sreća

Vasilija Radojčić – Mito Bekrijo

Kraftwerk – Robots

Metallica – Nothing else matters

Usnija Redzepova – Živote Moj

Joan Baez – Diamonds and Rust

Angela Gheorghiu – arija Sempre Libera

Stranglers – Golden Brown

Ibrica Jusić – Mačka

Nina Simone – Mr. Bojangles

Dolly Parton – Jolene

Cecilia Bartoli – Lascia che io pianga

System of a Down – Toxicity

Huun Huur Tu – Live Concert

Art Of Noise – Moment Of Love

Lutajuca Srca – Jefimija

Suncokret – Prvi Sneg

Leonard Cohen – Lullaby

Johnny Cash – The riders in the Sky

Merima Njegomir – Svilen Konac

Itzhak Perlman – Tango

Clara Cernat – Čardaš

Riblja Čorba – Rekla je

Elvis Presley – Are You Lonesome Tonight

Pink Floyd – Pigs

Jimi Hendrix – Wind Cries Mary

Pavle Aksentijević – Ajde Sunce Zađe

Nena – 99 Luftballons

Trio – Da Da Da

Dire Straits – Brothers in Arms

Vladimir Trošin – Podmoskovkse Večeri

Ljubiša Stojanović – Ne kuni me, ne ruži me, majko

Dulce Pontes – Lagrima

Mina – Il Cielo in una Stanza

Vivaldi – Koncert za Mandoline C RV 425

Albinoni – Adagio u G molu

Grzegorz Kosinski – Cover of Jean Baudin Frosty Acres

Itzhak Perlman – Bazzini

Šarlo Akrobata – Ona se budi

Johann S. Bach – Das Wohltemperierte Klavier

Maria Callas – O mio bambino caro

The Chieftains – Woman of Ireland

Duke Ellington – In a sentimental mood

Hanka Paldum – Kraj Tanana Šadrvana

Red Hot Chili Peppers – Californication

Esma Redžepova – Hajri ma te dike

Sally Oldfield – Sun in my Eyes

Smak – Bluz u parku

Pavle Aksentijević – Aliluja

Azra – Kao ti i ja

Azra – Pavel (cover)

Fabrizio de Andre – Hotel Supramonte

Leb i Sol – Tako blizu

Goran Bregović – 7/8 i 11/8

Barbra Streisand – Avinu Malkeinu

Vangelis – Rachel’s song

Brook Benton – Rainy Night in Georgia

itd. itd. itd.

od Markus Maki Objavljeno u umetnost