Galerija

Internet, budale i nasilnici

Danas ćete čuti mnoge ljude da se i rukama i nogama upiru da uvedu zvaničnu cenzuru da bi se sprečilo prodiranje budala u javni život. Naime, priča ide otprilike ovako. Pre Interneta, maksimalni domet budala je bilo nekoliko sličnih u kafani gde dotični ordinira. Danas, preko Fejsbuka, svako može da kontaktira bilo koga drugog i da mu iznese svoje sjajno budalasto mišljenje. Međutim, ne vidim gde je problem. Na Fejsbuku postoji jedno magično dugme koje može da blokira bilo koga, a može i preventivno da blokira sve one koji nam nisu prijatelji. A ako vam ništa od toga nije dovoljno, a trebalo bi, ko vas tera da budete na Fejsbuku. To barem, za sada nije državni zakon, pa se ne mora, a ne bi me začudilo da će i to postati obavezno.

Za pametnog i mirnog čoveka, to je dovoljno. No za nasilnike koji bi da iskoriste svaki izgovor da zabranjuju, uvode cenzure, zatvaraju, uvode inkvizicije, Gole Otoke i drugo iz repertoara nacionalnih dušebrižnika, to nije dovoljno. Oni bi da uvode cenzuru pa da opaljuju i globom i zatvorom protiv onih koji misle drugačije.

Pri tom, svesno ignorišu da iznošenje budalastih stavova i zatupljivanje ljudi dolazi upravo iz najviših sfera, dakle od države i to ni malo slučajno, pa onda preko propagande u školi, na televiziji, preko filmova, novina, knjiga servira najužasnije moguće laži i prevare. Samo, dok na Fejsbuku ja imam moć da pritisnem jedno dugme i budala nestane iz mog života, protiv države ne postoji magično dugme. Ako ne pustim decu u školu, doći će policija da ih vodi na silu, ili će mi oduzeti decu skroz. Štaviše, država ima dugme protiv mene, pa ako hoću da odem na nacionalnu televiziju i kažem da je porez krađa, a da je nasilna vojna obaveza vid robovlasništva, to mi neće poći za rukom.

Ako odemo i korak dalje, ja sam srećan što postoji Fejsbuk, jer kad upoznam nekoga, odem na njegov profil, ako je ostavio svoje postoje javne, lako mogu da vidim koga imam pred sobom. Otkrio bih to ionako, ali bi mi trebalo više vremena, ovako Fejsbuk to čini jako brzo i efikasno, hvala mu na tome.

Ljudi, bavimo se ozbiljnim stvarima, ne dopustimo da nam nasilnici stežu vrat cenzurama, jer oni bi prvo i zapušili usta budalama, a onda u sledećem koraku i svima ostalima. Sa budalama mogu da se izborim, sa nasilnicima je to malo teže. Cenzura nikada nije bila postavljena da ućutka budale, već pametne koji su protiv nasilja onog koji drži cenzuru u svojim rukama. Ne dajte se prevariti.

Osim toga, srećan sam da postoje i blogovi i alternativni mediji da jasno vidim ko je nacista, ko je fašista, ko teokrata, ko komunista, a sve te 4 kategorije postoje svuda, pa i u Srbiji. Daleko je bolje i zdravije društvo ono gde postoji jasna mapa nasilinika, nego da vam se samo nacrtaju jedne noći u vašoj kući, a vi živeli pod iluzijom da ste okruženi boljim ljudima pa se zabezeknete. Ovako ja mirno spavam sa pištoljem ispod jastuka, puškom u sefu i topom u podrumu i sa poganim jezikom protiv svih nasilnika, a posebno onih koji se bore za opšti interes, dok Internet samo evidentira monstrume ovog sveta.

